Kruh brez kvasa za hitrejšo pripravo kruha

Kruh brez kvasa je najbolj enostaven in hiter način priprave kruha. Tu so recepti https://www.nadlani.si/kulinarika/5-receptov-za-kruh-brez-kvasa/. Tudi tisti brez pekovskih in kuharskih izkušenj bodo našli svoj navdih in pripravili odličen kruh. Priprava kruha brez kvasa bo od nas terjala le nekaj minut časa, vse ostalo bo opravila pečica. V nadaljevanju prispevka smo pripravili 5 najboljših receptov za kruh brez kvasa. Vse od najbolj enostavnega recepta za kruh brez kvasa do pirinega kruha brez kvasa, ki je vse bolj priljubljen. Kruh brez kvasa je hitrejši za pripravo.

 kruh brez kvasa
Kruh brez kvasa na klasičen način je najbolj preprost način za pripravo testa. V posodo zmešajte moko in pecilni prašek. V ločeni posodi zmešamo vse preostale sestavine, premešamo in pregnetemo vse skupaj. Testo, ki smo ga dobili, naj počiva približno 20 minut. Pred tem pečico segrejemo na 180 stopinj Celzija, pekač obložimo s peki papirjem ali pa ga namastimo z maslom. Testo, ki je počivalo, oblikujemo v štruco ali želeno obliko. Postavimo na pekač, premažemo z mlekom in pečemo eno uro. Ko je pečeno, vzamemo ven in premažemo z maslom.
Kruh brez kvasa po najbolj preprostem receptu pa pripravimo takole. V skledo zmešajte moko, sol in sodo bikarbono. V sredini naredite luknjo in vanjo zlijte vodo ter kis. Vse skupaj pregnetete, da nastane majhna štruca kruha. Pečico ogrejte na 180 stopinj Celzija, testo pa postavite na pekač. Če želite lahko na vrhu kruha naredite zarezo. Testo pečemo približno pol ure, vzamemo iz pečice in za pol ure zavijemo v kuhinjsko krpo.
Pirin kruh brez kvasa pa ima tak enostaven postopek. V posodo zmešajte moko, sol, vinski kamen in semena. Vse sestavine premešajte in počasi dolivajte naravno mineralno gazirano vodo. Ponovno premešajte in pregnetite. Ker bo testo redkejše, uporabite poseben pekač. Vanj prelijte testo in ga pecite približno 45 minut na 180 stopinj Celzija. Ko je pečen, ga vzemite ven iz pekača in zavijte v kuhinjsko brisačko. Kruh brez kvasa je lažje prebavljiv in zato tudi bolj zdrav.