Plakati imajo močno sporočilno vrednost in pritegnejo nove kupce. stare pa opozorijo na vas in vaše produkte. Potrebujete zgolj zanesljivega tiskarja, ki ga dobite tukaj https://magmamedia.si/tisk-plakatov/, kjer vam bodo plakate oblikovali in natisnili ter vam jih poslali ali nalepili na dogovorjena mesta. Vendar morajo biti plakati res dobro oblikovani, da imajo učinek, kar pa zna narediti profesionalec z dovolj znanja in izkušenj.
Dobri plakati morajo vsebovati največ tri ključne informacije, ki si jih bo potencialni kupec zapomnil. Te tri ključne informacije se sporočijo kupcu s pomočjo besed, slike ali simbola. Plakat je dobro opremiti še z logotipom in informacijo, kako stranke pridejo do vas, najbolje je, da je na njem QR koda, ki jo mladi ljudje poskenirajo s telefonom in pridejo na vašo spletno stran. Starejši majo raje telefon.
Učinkoviti plakati bodo imeli veliko pozornosti kupcev, če so nameščeni tudi na pravih mestih. Vedeti morate, kdo so vaši kupci in kje jih boste našli. Če so informacije na pravem mestu, kjer so vaši kupci, boste imeli res velik uspeh in bogato prodajo, če so vaši produkti kakovostni in zadovoljijo kupčeve potrebe. Kakovost mora biti sorazmerna tudi s ceno.
Kakovostni plakati so taki, da so tudi lepo oblikovani. Na njih morajo biti lepe črke, lepe slike in grafike ter vse mora biti na pravih mestih, kupčev pogled zavzame postopoma v nekaj sekundah vse informacije. Če boste na plakat dali več kot tri informacije, boste kupca zmedli in ne bo vedel, kaj naj naredi.
Če boste plakat izdelovali skupaj z oblikovalcem, je dobro, da poiščeta tudi neko zadevo, ki bo kupca povabila k določeni akciji. Ali je to obisk vaše spletne strani in trgovine, ali pa direkten nakup izdelka, ali pa povabilo v fizično trgovino. Lahko je tudi le ozaveščanje o vašem produktu ali storitvi in potem kupec sam poišče informacije, ki jih potrebuje.